Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-10 00:27:12
On 2019-05-09 22:50, Linas Petkevičius wrote:
> Dar reikia priimti uz fakta argumenta, kad jie lengviau paveikiami
> priesiskos Lietuvai informacijos.

Tikrai? Man tai diskusijai tinkama tema būtų, o ne faktas. Bet aš
smarkiai nenustebčiau, jei tai pasirodytų tiesa, nes gyvenant užjūriuose
vienaip ar kitaip tu gauni menkesnį informacijos srautą iš Lietuvos ir
jį papildai kita prieinama informacija iš kitų šaltinių. Tai ypač veikia
vyresnės kartos žmones.

Pvz. labai daug po nepriklausomybės laikų emigravusių lietuvių dėl
užsienio kalbos prasto mokėjimo informacijos troškulį tenkindavo rusiškų
palydovinių kanalų žiūrėjimu, kurių gausa Lietuvai nepalieka jokių šansų
su jais konkuruoti. O kad rusiškų kanalų spoksojimas žmones paverčia
vatnikais, manau, niekam įrodymų netrūksta.