Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: MRT
Data: 2019-05-09 17:49:06

> Taip - as noriu, kad butu priimami pilieciams naudingi sprendimai, bet
> pilieciu pagal naudinguma neskirstau. Tai du didziuliai skirtumai.

individualiai patogu tik tiems, kam reikia dvigubos.. jei turiu tik LT pilietybe
ir apie kitas negalvoju, kokia man nauda is to, kad kiti tures dviguba?
jei 2030m. vyks koks nors svarbus referendumas, visos LT medijos aktyviai
debatuosis, agitacijas varys, o tie tik delfi.co.uk, delfi.de, delfi.se skaitys..
tai Lietuvos visu pilieciu, kurie yra Lietuvoje, gali nepakakti referendumui ivykt..
ot zjbs MAN gausis is to, kad "argi tau gaila, kad kitam bus geriau"..