Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: MRT
Data: 2019-05-10 09:12:24

> Tame ir problema, jog čia visi skaičiuoja katram kaip bus naudingiau, kai pilietybė yra iš viso ne apie naudą, o apie teisinį
> asmens ryšį su valstybe.
>
> Pažiūrėkite kam dar kyla abejonių ketvirtadienio debatus dėl šio dalyko per LRT. Manau, po peržiūros dar mažiau abejonių kils.

Tai kad panasiai ten ir kalba ta puse, kuri man priimtinesne..
Pvz. kad painiojama pilietybe su tautybe.. sneka apie gyvyba ir apie
balsavimo teise (ne pareiga).. jei LT darys koki referenduma, tai kokie sansai,
kad lietuviskai nieko nesuprantantys ateis ir pasinaudos jiems palikta teise?
Kalbama, kad "isrinks ne tuos", as pridedu, kad dar labiau sukomplikuos referendumus.
Tarkim visi LT gyvenantys pilieciu aktyvumas referendume pasieke 90%,
taciau referendumas laikomas neivykusiu, nes dalyvavo tik 49% visu rinkeju..

Korsunovas sake, kad Norges pilietybe afygena, labai naudinga, suteikia daug
ar labai geras soc. garantijas.. man tai skamba ne vien kaip "teisinis rysys su valstybe"..
Pilieciai gina/rupinasi savo valstybe, o valstybe gina/rupinasi savais pilieciais..
Tarsi teises ir pareigos.. su dviguba skamba lyg duokit teises..
kiti sako bus problemu su pareigom (kad ir gynybos, taciau mano supratimu yra ir daugiau)..