Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: Glebas
Data: 2019-05-08 14:49:50
Linai o kuo ne rizika yra tai, kad dešimtmečius Lietuvoje nebegyvenantys
žmonės, turintys ir kitos (ar kelių kitų) valstybės pilietybę renka
Lietuvos valdžios organus? Tiesa, taip kol vyksta ir dabar - tie, kas
išvažiavę ir yra su Lietuvos pilietybe, turi teisę balsuoti. Kiek jie
aktyvūs - nežinau.
Kitos valstybės pilietis (tiksliau su dviguba ar kaip ten dabar vadina,
daugybine pilietybe) gali tapti Seimo nariu.
Chaosas su tokiomis pareigomis, kaip karinės prievolės atlikimas - tai
derinti su kitomis valstybėmis kažkokiais tarpvalstybiniais susitarimais?
Jeigu Lietuvos pilietis gyvena ne "išrinktose" šalyse, tokios teisės
neturės - diskriminacija? O jeigu gyveno pvz. Vokietijoje, pagal naują
tvarką turi Vokietijos ir Lietuvos pilietybes, o tada persikelia į
Rusiją ir gauną dar ir Rusijos pilietybę? Atiminėsime Lietuvos? O jeigu
vėl persikels į Vokietiją - grąžinsim?

Apie Seimo narių mažinimo apskritai vien populizmas be jokios naudos.

Bent jau aš kol kas nusiteikęs tiesiog neimti abiejų referendumų biuletenių.