Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-08 23:42:57
On 2019-05-08 23:11, Linas Petkevičius wrote:
> Saugumas - argumentas.

Na va ir viskas.

> Bet nematau jokios gresmes, jei UK pasitikes musu
> pileiciu ir duos jama ntra pilietybe. Tegu anglai pergyvena. Ypac, kai
> tokia idomi situacija - lietuvis gauti anglijos pilietybe kaip antra
> turetu teise, o vat anglas jau buti lietuviu ir anglu vienu metu
> negales. Toks kaip ir naglas fakutis is musu puses.

O ar mums dėl to reikia pergyventi? Taip, mums pilietybės klausimas dėl
istorinių dalykų ir "saugios" kaimynystės yra žymiai opesnė problema,
todėl ir teisinis reguliavimas skiriasi. Nejau, nerastume situacijų,
kada UK teisė lietuviams fakutį rodo?

Šiaip, Linai, aš jau supratau, jog dvigubos pilietybės tema jei ne
skausminga tiesiogiai tau asmeniškai, tai bent jau greta stovėjo, ką tu
jau ir patvirtinai ankstesniame poste. Todėl siūlau įsivaizduoti, jog tu
su UK iš vis neturi nieko bendro ir pabandyti į situaciją pažiūrėti kuo
objektyviau. Ir tada pats suprastum, jog Lietuvos saugumui dviguba
pilietybė visiškai jokių pliusų neatneš, o minusų gali.