Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-05-08 14:53:51
Dabar balsuoti uzsiregistavo apie 38 tukstancius. Praeita savaite buvau
ambasadoje, pskutine registravimosi diena. UK balsuoti gali apie 12.000.
Reikia tureti, kad tai nera paprasta, yra pisliava. Tai skaiciai tokie
simboliniai gaunasi. Nes kaip ir rasiau - atmetus dviguba pilietybe,
neadekvaciu skaicius masiskai nesumazes - nepuls gi jie atsisakineti
Lietuvos pilietybes.