Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-08 23:06:18
On 2019-05-08 22:58, Linas Petkevičius wrote:
> Man argumentas tai, kad nera argumentu neleisti.

Jei saugumas tau ne argumentas ir tu nepastebėjai kiek kartų per
paskutinius šimtą metų rusai hibridiniu būdu padalino savo pasus, o
paskui "išvadavo" teritorijas nuo vietinių gyventojų, tai tada aš tau
argumentų nerasiu.

> Argumentas is buitinio lygio politikos ekspertu - "tai pavojus valstybes
> saugumui, as zinau praktini teorini pavyzdi, kaip tai galeu pakenkti,
> bet jo nesakysiu" manes neitikina. As net daktarais netikiu su tokia
> argumentacija.

O tai kas verčia tikėti? Aš tokio tikslo neturėjau, kaip ir tie tavo
paminėti daktarai. Aš išsakiau savo nuomonę ir man suprantamus
argumentus, o čia jau spręsk pats, verta ši nuomonė dėmesio ar ne.