Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: useris
Data: 2019-05-08 12:29:23
Pilietybė - neimsiu biuletenio arba balsuosiu prieš.
http://lrv.lt/lt/aktuali-informacija/referendumas-del-pilietybes-issaugojimo/referendumas-ka-reikia-zinoti
Čia pagal statistiką matosi, kad netenka labai mažai žmonių, kad keitalioti
konstituciją dėl tiek. Taip pat netenkančių šalys - Norvegija, Vokietija,
UK - netenka ekonominiai emigrantai, tai jei patys atsisako tai jų bėda.
Gali dirbti Europoj ir su LT pilietybe - laisvas asmenų, darbo jėgos
judėjimas.
Taip pat puslapyje klaidingai apie kariuomenę parašyta - jei kitur
atitarnaus, tai pagal Europos Teismo praktiką LT nebegalės reikalauti
tarnauti, tai vėl arba keisti konstituciją arba įstatymus reikės.
Privalumų nežinau.

Seimo narių skaičius - neimsiu biuletenio. Reikia nebent didinti skaičių.
Piliečių nesumažėjo - jei jie emigravo vis tiek turi būti atstovaujami
užsienyje. Mažiau narių lengviau papirkti. Kuo daugiau atstovų, tuo narys
mažiau žmonių atstovauja ir mažiau atitrūksta nuo jų problemų.
Privalumų nežinau.