Tema: Ats.: Vidaus vartojimas. Kas bûtø?
Autorius: Blynas
Data: 2010-11-29 16:00:00
Čia Lietuva ir lietuviai ne prie ko, o pastaba apie lietuvius ne vietoj - tokie yra žmonės apskritai.

Yra gabesnių, protingesnių, intelektualesnių,  ir kitokių -esnių už kitus, bet klausimas, ar jie dėl to yra geresni žmonės... O kad kai kurie taip galvoja - faktas.

"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> parašė naujienų news:id012j$rb$1@trimpas.omnitel.net...