Tema: Re: Vidaus vartojimas. Kas būtų?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-23 13:41:41
> ryzius valgai ?
> sojas valgai ?
> cesnakus valgai ?
> zuvi valgai ?
> galima testi ir toliau
> taip kad tershiams labai puikiai ir pas tave jauciasi.

Jei ryžius, sojas, česnakus, žuvį valgau neužaugintus Kinijoje, man teršimas nesijaučia. Jei jie iš Kinijos - jau nusibodo kartoti, kad esu už importuojamų produktų kenksmingumo ir kokybės tikrinimą. Paties produkto patikrinimas daug geriau apsaugo vartotoją ir daug lengviau/pigiau įgyvendinamas, nei vertimas Kiniją gaminti tuos produktus pagal ES galiojančias įstatymines normas.

> Tu cia dediesi dideliu ekonomistu, bet kazkaip neizvelgi galimybiu bedarbiu
> skaiciui ES mazeti, jei kinu produkcijos kashtai padidetu .... nagi nagi ...

Dėl muitų kinų kaštai nepadidėtų, padidėtų tik ES vartotojų kaštai, nes dar viena dalis jų lėšų nuplauktų į ES biudžetą. O jei kinų prekės dėl savo kainos pasidarytų nekonkurencingos, negalėdami jų parduoti jie neturėtų už ką pirkti europietiškų prekių/technologijų. ES dalis kuriančiųjų technologijas ir gaminančių aukštųjų technologijų produktus turėtų pereiti į drabužių siuvimą ir t.t. Galbūt, dėl mažesniop darbo našumo tose srityse darbuotojų bent iš pradžių reikėtų kiek daugiau. Bet aš normaliais žmonėmis laikau tuos, kurie nori ne daugiau dirbti, o daugiau uždirbti, todėl su žmonėmis, siekiančiais priešingų tikslų, nežinau ar labai prasminga diskutuoti. Jau rašiau, man darbo pasiskirstymas, specializacija, didesnis darbo našumas - gėris, kitiems (tame tarpe ir tau) - gal blogis.