Tema: Re: Vidaus vartojimas. Kas būtų?
Autorius: Veikejas
Data: 2010-11-23 10:55:51
taigi ne marse gamina tie kinai, o toj pacioj zemej ir ta tarsha vistiek iki
taves ateina. Negi tu tikrai manai jog jei kinai tershia pas save iki musu
neateina ? :D

kainos kazkiek kiltu na ir kas uztat bedarbiu skaiciaus zenkliai sumazetu.
Ar tu visgi pasiryzes bedarbiu armija ishlaikyt geriau ir gauti pigius
produktus ?