Tema: Re: Vidaus vartojimas. Kas būtų?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-19 15:36:33
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ic5tbp$tdt$1@trimpas.omnitel.net...
> Skaičiuok kaip nori, normaliai tai NT turėtų įeiti, kaip ir automobiliai.

Su NT vat ir klausimas, nes NT tradiciškai visada bus daromas iš lokalinių išteklių. Niekas juk plytų neveš daugiau kaip kelis šimtus km. O kaip tik dėl to ir turėjau omenyje sudėtingus gaminius, ala automobilius, nes itin nelengva būtų pasakyti, ar vokiškas MB, vis dar MB, ar pas jį pusė jau kiniškų dalių.

> Bet kuriuo atveju abejoju, ar tie kiniški gaminiai ir detalės sudarys bent
> kiek reikšmingesnę dalį. Kokybės standartai - tai visai kitas reikalas.
> Kokybės standartai skirti apsaugoti vartotoją nuo nekokybiškų gaminių, jie
> skirti visiems gamintojams, ir aš už tai, kad jų būtų laikomasi. Muitų gi

Visai ne. Juk kokybę nusistato patys vartotojai, ir standartai atsiranda iš vartotojų skundų ir prastos patirties, o ne iš oro, ar todėl, kad valdininkai viską pragalvojo 8 žingsnius į priekį. Todėl normali produkcija normalioje rinkoje yra savarankiškai sertifikuojama, apie tai klientas informuojamas, o ne todėl, kad kas nors su pistoletu privertė. Ir būtent todėl su sertifikavimu galima ne ką prasčiau baninti, nei su muitais. Pasidomėtum kai kurių sričių sertifikavimu ES erdvėje, kuriose yra faktinė monopolija, - kitaip šnekėtum.