Tema: Re: Vidaus vartojimas. Kas būtų?
Autorius: Veikejas
Data: 2010-11-23 11:01:20
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:icfr5h$afv$1@trimpas.omnitel.net...

> Visų pirma tai branduolinis ginklas. Antra jau rašiau - visa ta kontrolė,
> konkrečiai ekologinė, turi būti pasiekta tarptautiniais susitarimais. Aš
> ir sakiau, kad taip turėtų būti, taip ir yra viskas daroma. Ir TATENA yra
> tarptautinė organizacija. Oponentas gi siūlė, kad ES kažkodėl turėtų
> primesti Kinijai SAVO ekologines normas, be jokių susitarimų -
> tarptautinių ar dvišalių.

Labai paprasta Vatsonai, nes kinija nori parduoi savo produktus ES.
Liaudishkai tariant jei Kinija nori zaisti ES smelio dezeje ji privalo
zaisti pagal ES, o ne pagal Kinijos taisykles.

> [...]
> dovanėlių. Bet kas, norėdamas eksportuoti į ES, to daryti negalėtų iš
> karto, o nuo eksportuojamos prekės gamybos pradžios turėtų pasikviesti ES
> biurokratus, kad jie galėtų stebėti visą gamybos procesą ir skaičiuoti
> išmetamo CO2 kiekį. Turėtų didelius katalogus, kuriuose būtų nurodytos CO2
> išskyrimo normos vienam TV, telefonui, ar pliušiniam meškiukui (šie dar
> suskirstyti pagal dydį ir svorį). Dažniausiai įrengimai būtų varomi
> elektra, tad reikėtų atsekti kokią dalį tos elektros gamina anglis, nafta,
> dujos, atomas, hidroelektrinės, vėjo jėgainės ir t.t.

Aishku apsimoka, jei bus toks reikalavimas ivestas (dabar beje neivestas)
jie ir laikysis, o visa kita blablabla

> Tai aš nieko prieš dėl pasikeitimo patirtimi, pagalbos, susitarimų. Kalba
> buvo apie ES įstatyminių normų taikymą Kinijai ir totalinę to taikymo
> kontrolę, nes kiekvienas produktas turėtų būti žymimas, ar jo gamybos
> proceso metu įsipaišyta į visas ES ekologines normas.

Uzsiciklinai, prekes parduodamos ES rinkoje todel galioja ES taisykles, jei
kinai jas stumdys pas save gales laikytis kokiu nori taisykliu. Negi tai
taip sunku suvokti ?

> Dėl viso teršimo - tai jis priklauso ir nuo šalies gyventojų kultūros,
> tradicijų, čia greitai kažko neprimesi - patys turi susiprasti kas blogai
> ir apsikuopti. O šiuo atveju turėjau omeny daugiausia CO2 - ir yra tokių
> pramonės šakų, kurios jo daug išmeta, yra kurios - mažai. Ir nieko čia
> įstatymais greitai nepakeisi - riboja technologijos. Tiesą sakant jei
> neribotų technologijos ir nebūtų produkto poreikio, tai ir problemos
> nebūtų. Dabar gi sakau - koks skirtumas, kur tokios gamybos daugiau vyks
> ir kur daugiau to CO2 išmes - tegu kiekvienas gamina tai, kas jam labiau
> [...]

Taip neprimesi tiesiogiai, bet jei nepirksi ju prekiu arba uzdesi muitus
padorius  jie niekur nesides bus priversti paklusti ir laikytis.