Tema: Re: Vidaus vartojimas. Kas būtų?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-19 13:18:38
Teiginys "viskas gaminama Kinijoje" švelniai tariant perdėtas. Suskaičiuok
visą savo turtą, ir įvertink kokia jo dalis pagaminta Kinijoje. O kad
Kinijoje jau pagaminama tiek ar net daugiau, nei gyventojų skaičiumi ~16
kartų mažesnėje Vokietijoje - tikra tiesa.  O šiaip jau daugeliui Kinijos
prekių ES taiko muitus, nors aš ir esu prieš tai.

"Veikejas"  wrote in message news:ic5ltr$g8k$1@trimpas.omnitel.net...

na taip bet laisvai gali apmokestinti tarkim prekes ish kinijos, tam galima
rasti budu. Juk ish esmes viskas gaminama KINIJOJE, tad cia didziuliai
nearti dirvonai.