Tema: Re: Vidaus vartojimas. Kas būtų?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-23 13:00:20
> Labai paprasta Vatsonai, nes kinija nori parduoi savo produktus ES.
> Liaudishkai tariant jei Kinija nori zaisti ES smelio dezeje ji privalo
> zaisti pagal ES, o ne pagal Kinijos taisykles.

Na tai ir parduoda, bet žaidžia pagal savo ir pagal tarptautines taisykles. Jei mes norime prekiauti su Rusija, tai turėtume gyventi pagal jų įstatymus?

> Aishku apsimoka, jei bus toks reikalavimas ivestas (dabar beje neivestas)
> jie ir laikysis, o visa kita blablabla

Tokio kvailo reikalavimo niekas neįvedinėja ir neįvedinės, nes bus pasiųsti ant trijų raidžių tiek užsienio partnerių, tiek savo rinkėjų bei ekonomistų. Todėl tokie siūlymai ir neišeina iš tavo iškrypusios fantazijos ribų.

> Uzsiciklinai, prekes parduodamos ES rinkoje todel galioja ES taisykles, jei
> kinai jas stumdys pas save gales laikytis kokiu nori taisykliu. Negi tai
> taip sunku suvokti ?

Negi taip sunku suvokti, kad aš nesu prieš importuojamų prekių kokybės, kenksmingumo ir t.t. kontrolę? Esu tik prieš tavo idiotišką siūlymą eksportuojančioms šalims gyventi pagal importuojančios šalies įstatymus. O kadangi bet kurios dvi šalys tiek importuoja, tiek eksportuoja, tai tiesiog logiškai neįmanoma, kol yra atskiros valstybės su skirtingomis teisinėmis sistemomis.

> Taip neprimesi tiesiogiai, bet jei nepirksi ju prekiu arba uzdesi muitus
> padorius  jie niekur nesides bus priversti paklusti ir laikytis.

Apie tai, kokių absurdų galima prieiti, jei viena šalis kontroliuos kitos šalies gamybos procesą ir jį vertins pagal atitikimą savo įstatymams, jau rašiau. Todėl nesikartosiu.