Tema: Re: Vidaus vartojimas. Kas būtų?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-19 22:24:13
Nu tai pirmyn: būk žalias visas ir į savo Diuseldorfą važinėk dviračiu. Man dzin.
Man patinka su savo auto važinėt. Taikaisi uždraust ? Nepavyks ;)
Gerai suderintoj visuomenėj viskas paprasta: nori auto - klok babkes (tami tarpi
ir už kelių remontus bei pan.). Aš babkes kloju. Dar turi priekaištų ?
O kas ti tautiečių automadose - man dzin, kvailų žmonių ir mažų bulvių visad daugiau.