Tema: Re: Vidaus vartojimas. Kas būtų?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-19 21:47:35
Kodėl keista? Apie automobilį kalbi kaip apie prestižinį butą, kuriame gyveni pastoviai ir kojos nekeli, kuris yra tavo pimpio ekstensionas, ir dargi atitinka žalumo madą (būtent madą, o ne dvasią).

Ne taip, kaip A->B->A nusigauti.

Rezultatas - visi važinėja su prabangiais 2+ tonų grabais, ieško už paskutinius kontrabandinio dyzelio, gatvės sumaltos, viešasis transportas pažemintas iki "varguolių linijos", dviračiams ir piestiesiems reikia šaltų nervų, greitų kojų ir papildomo draudimo.

Kad mano vaizduotė biški tavo vaizduotės trūkumą paklibintų - nuvažiuok į greta Diuseldorfo esantį Miunsterį. Savaitėlei. Jei ne aklas, užteks savaitgalio.