Tema: Re: Vidaus vartojimas. Kas būtų?
Autorius: Veikejas
Data: 2010-11-24 09:24:24
matau tu nesugebi suvokt jog vandenynu vanduo gali but uztershiamas nes anot
taves tershalas gali buti tik "o jei žuvų veisyklų vanduo ir susisiekia su
jūromis, tai beveik viskas, kas į juos pilama - žuvyčių maistas. Nelabai
baisus teršalas"....

taip tikrai tu ziniu apie gimtaja gamta ko gero ish patikimesnio shaltinio
semiesi ... taigi ka shiandien delfis apie gyvaja gamta rasho ?