Tema: Re: Vidaus vartojimas. Kas būtų?
Autorius: Veikejas
Data: 2010-11-23 16:22:20
na negi tu ish tikro taip nieko apie gyvaja gamta taip nieko ir neishmanai.
Tau ka atrodo kad ramusis vandenynas prie kurio yra kinija yra atskiras
prudas nesusiekiantis su kitais vandenynais?
itariu tau neteko nieko girdeti apie vandenynu zuvu ir kitu gyviu migracijas
?
reiktu tau pasidomet,  uzsisakyk koki GEO ar National Geographic, zinok nuo
to laiko kai mokykla baigei mokslas gana smarkiai patobulejo ...

na va pagaliau pripazinai - bedarbyste sumazetu, bet kadangi tie atsirade
darbai pagal tave butu "nefasonas" tai atseit nereikia kreipt demesio...
Shiaip aukshtu technologiju kurime max 5 proc gyventoju gali dalyvauti, kur
tu zadi kitus 95 proc idarbint? bedarbio pashalpas moket?
Mestelk savo vizija.