Tema: Re: Vidaus vartojimas. Kas būtų?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-19 09:03:28
Deja, taip ir yra. Tik dabart iš ES šalių apmokestinti papildomai negali, o kitų šalių prekėms ir taip įveda muitus, jei neprieštarauja laisvos prekybos susitarimams.

O šiaip tai visems bendrai būtų geriausia, kad jokių muitų nebūtų. Tuomet pasaulio ekonomika veiktų efektyviausiai, nes visi gamintų tai, ką gali padaryti pigiausiai (atsižvelgiant ir į kokybę). Dabar vieni įveda muitus, kiti atsako tuo pačiu, galiausiai šie gali pasiekti tokį dydį, kad abi šalys gamina tokius dalykus, kurie esant laisvai prekybai visiškai neapsimokėtų. Laisva prekyba leidžia vykti darbo pasidalijimui, jos barjerai tai riboja. Visokie muitai - tai iš esmės nelabai konkurencingų ūkio šakų rėmimas, šią naštą uždedant konkurencingoms sritims.

Iš principo tu negali ilgai pardavinėti kitam daugiau nei pats perki, nes dėl prekybos disbalanso tu kaupsi vis didesnes skolas. Ir galiausiai, jei norėsi jas atsiimti, prekybos balansas turės apsiversti, arba skolas turėsi sudeginti, nes skolininkas jų nesugebės atiduoti