Tema: Re: Vidaus vartojimas. Kas būtų?
Autorius: Veikejas
Data: 2010-11-24 14:11:09
prie ko cia shalys a?
jei imone gamina preke ji pati sprendza sertifikuotis ar ne ir vyriausybe
cia nenurodineja, nebent nustato minimalius reikalavimus viduje parduodamai
produkcijai. Taip kad cia imones/individo reikalas.

Shalies reikalas yra isileisti ar ne tam tikras prekes i savo vidaus rinka.
ES vienpusishkai prieme standarta neleidzianti naudoti valgomuosiuose
induose ftalatu. ES neklause Kinijos ir su ja nesitare del to, o Kinijoj tai
bent jau tuo metu tai buvo leidziama (gal ir dabar yra).

Fair trade standartas - gamintojai/imones isipareigoja teisingai atlyginti
imonems darbuotojams uz atlikta darba. Todel jie gauna teise naudoti shy
standarta.
Analogishkai veiktu koks nors "Clean product" standartas.

Ir jei tarkim ES noretu mazinti tarsha tada galetu nuspresti, jog mes tarkim
"clean product" standarto prekem taikom 10 proc. mokesti o kitiems 100% ir
viskas cia grynai ES vidaus reikalas.

Ar kainos padidetu? - taip
Ar atsirastu poreikis tam tikru prekiu gaminimo ES viduje? - ko gero taip,
tad ir bedarbyste sumazetu.
Ar gamintojai imtu naudoti nauja standarta ? - dalis tikrai taip, kiti
paskaiciuotu ar apsimoka moket 100 proc taksa ar visgi priimti nauja
standarta.

Nesuprantu kas visame sitame neaishku tau.