Tema: Re: Vidaus vartojimas. Kas būtų?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-19 21:14:21
Kodėl tau susidarė įspūdis, kad aš laikau tai blogybe ???
Tiesiog yra tokia tendencija. Man jin neutrali. Pats pakeičiau
jau berods penkias mašinas - nu visai nieko, daugiau įspūdžių,
nei kad būčiau vis su viena važinėjęs. Juolab visgi techninis
progresas - dalykas rimtas: mano dabartinė pati komfortabiliausia,
pati galingiausia, su daugiausia navarotų ir pati ekonomiškiausia
iš turėtų, nors visas pirkau panašaus senumo ir už panašias sumas.
Tarp kitko tai (tie progreso tempai) kogero labai rimta priežastis
negamint ilgalaikių daiktų - vistiek morališkai pasens greičiau,
nei fiziškai. Koks realus pliusas visokiems ti 386'iems kompams,
kad anys buvo pilnai veikiantys išmesti ? Dabartiniai tiek nebetarnauja
bet tai nelabai kam ir aktualu.