Tema: Re: Vidaus vartojimas. Kas būtų?
Autorius: Dex
Data: 2010-11-20 01:42:14
Visų pirma, kaip manai, kas tai lemia?

Ir be to, gal reiktų užimti patvarių auto nišą? :) Labai realus dalykas 
- amžina (sąlyginai) platforma, kas 5 metus keičiamas kėbulas (užmetamas 
ant rėmo), kas 7-10 metų keičiamas variklis (benzas, vėliau elektrinis, 
vėliau dar kokis nors...)

Dex

On 2010.11.19 21:38, Vasaris wrote:
> "Alvidon"<alvs_nospam_@takas.lt>  wrote in message news:ic6is6$rql$1@trimpas.omnitel.net...
>> Labai keičia reikalą, jei pratesim vartojimo terminą iki 10 metų ?
>> Kiek pamenu, berods net per mokesčius riboja senesnių vartojimą.
>> Manai kad dabar pagaminti mersai sugrius nesulaukę 10'ies metų ?
>> (prižiūrimi vokiško serviso vokiškai pedantiškų savininkų)
>> Nesugrius, atriedės kažkada iki mūsų ir čia jau sugrius ;)
>
> Be jokios abejonės, kad keičia - mažiau sustumdyta materijos. Ir tik nereikia lialia, kad nauji modeliai kuro požiūriu (kuris gali sudaryti maksimalią eksploatacijos dalį), yra ekonomiškesni, nes įprastai jų ekonomika yra kelių % eilės.
>
> Tavo požiūriu būtų normalu, jei naujas modelis išeitų kasmet, ir visi pultų ant jo (darom prielaidą, kad pinigai negroja)?
>
> Dėl kokybės atsakymo - dabar pagaminti mersai po 10 metų nuo jų gimimo dienos neabejotinai turės kelis kartus daugiau problemų, nei anksčiau gimę po savo +10 metų. Ir tai ne tik dėl stochastiškai sudėtingų elektroninių ir mechaninių sistemų, bet ir apkritai dėl požiūrio į produktą.
>
> Nes matai, kad px, kad tarkime bet kuris automobilis (ne tik mersas), paskaičiuotas būtų tiksliai 10 metų, ir po to būtų visiškas lavonas. Problema ta, kad jau iš gamyklos važiuoja lievata, dėl prastos kokybės kontrolės, apsimoka pralenkiant konkurentus leisti mėšlą į rinką, o vėliau tyliai atgraibyti ir t.t. ir t.p.