Tema: Re: Vidaus vartojimas. Kas būtų?
Autorius: Veikejas
Data: 2010-11-25 09:07:15
ar tu rimtai taip visai nieko nesupranti ?
kinai tershia upes (nes jiem galima), viskas suteka i vandenyna o toliau
turetum susiprotet, jog visos vandenynuose auginamos tavo zuveles gauna ta
tershalu kieki ish ju. Ish vis prie ko cia zuvu maistas ? Taip pat ir oras
kuriuo kvepuoji kinai tershia tu kvepuoji, turbut apie tai nepagalvojai...