Tema: Re: Vidaus vartojimas. Kas būtų?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-19 21:29:07
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:ic6iad$r4a$1@trimpas.omnitel.net...
> Kodėl tau susidarė įspūdis, kad aš laikau tai blogybe ???
> Tiesiog yra tokia tendencija. Man jin neutrali. Pats pakeičiau
> jau berods penkias mašinas - nu visai nieko, daugiau įspūdžių,
> nei kad būčiau vis su viena važinėjęs. Juolab visgi techninis
> progresas - dalykas rimtas: mano dabartinė pati komfortabiliausia,
> pati galingiausia, su daugiausia navarotų ir pati ekonomiškiausia
> iš turėtų, nors visas pirkau panašaus senumo ir už panašias sumas.

Vaizdas toks, kad tu automobilyje praleidi po 4+ val./per dieną. Bet turbūt taip nėra?

> Tarp kitko tai (tie progreso tempai) kogero labai rimta priežastis
> negamint ilgalaikių daiktų - vistiek morališkai pasens greičiau,
> nei fiziškai.

Moraliai sendina patys vartotojai, o ne objektyvi realybė. Vienintelis dalykas, kuris iš esmės tikrai gerėja - tai tik automobilių saugumas (aš turiu omenyje ne tik pasyvų saugumą, bet ir visą kompleksą akytivinių priemonių) ir kažkiek - kuro sąnaudos, bet ir jos tik pagrinde tik itin ekstremalių sprendimų.

> Koks realus pliusas visokiems ti 386'iems kompams,
> kad anys buvo pilnai veikiantys išmesti ? Dabartiniai tiek nebetarnauja
> bet tai nelabai kam ir aktualu.

Nemaišom dviejų dalykų - 386 kompą pagaminti reikia perstrumdyti minimalų kiekį materijos ir energijos, didžioji jo kaštų dalis - intelektinė. Tuo tarpu automobiliui materijos ir energijos reikia kolosaliai daugiau. Ir netgi jei imant tuos pačius kompus - galėtum pirkti kas 3'ą Mooro kartą, ir iš esmės nieko nepraloštum ant našumo - vis vien viskas suveda ne į fizinį kompo pajėgumą, o į tarpinę tarp kėdės ir konsolės. Nebent vėlgi - gal tau kompas žaidimų priemonė, kuria kali likusias 4 val., atlikusias po važinėjimo automobiliu.