Tema: Re: Vidaus vartojimas. Kas būtų?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-24 14:50:22
Jis negali buti kvailas pagal apibrezima. Nes pas ji gimineje visi daugiau
kaip penkias stukes uzdirba. O EU visi lochai - taigi ateitu, trinkteletu
vienasaliskai kojyte ir butu visiems daug laimes. Nu bet nenori - ka
padarysi....

"RaR"  wrote in message news:icj1j4$6ja$1@trimpas.omnitel.net...

Nesuprantu, ar tu iš tiesų nesugebi suprasti to, ką 10 kartų aiškiai
pakartoju, ar tik apsimeti beviltišku kvaileliu, nenorėdamas pripažinti, kad
leptelėjai kvailą mintį?