Tema: Re: Vidaus vartojimas. Kas būtų?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-22 21:31:28
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:icecc2$5b2$1@trimpas.omnitel.net...
> ISO yra kokybės standartai, ir jie nieko bendro neturi su kažkokiu CO2
> išmetimu. Kad reikėtų geriau kontroliuoti kokybę ir aš jau rašiau. Bet tai
> visiškai ne į temą diskutuojant apie kažkokius muitus gamtosauginiais
> sumetimais. Nesuprantu, kaip kažkokie gamtosauginiai muitai galėtų pagerinti
> produkto kokybę ar apie ją informuoti pirkėją? Pirkėjas kaip tik gali
> apsigauti, nes pagalvos, kad brangesnis daiktas yra kokybiškesnis. Kai

Tai gal tada gali paaiškinti, pvz.: kokia ideologija rėmėsi tokia suvaržyta šalis kaip JAV, kai kuriems automobiliams pritaikiusi mokestį, kuris užsivadina "gas guzzler tax"? Ir kokie buvo rezultatai?

> pažymi produktą kažkokiu sertifikatu, t.y. kad jis atitinka tam tikrus
> kokybės reikalavimus - tai visai kas kita.

Tik prašom nereikia lialia. Sertifikavimą, bet kurį ES/EN galima labai gražiai daryti FAKTIŠKAI jo neatliekant. Neretai tai susiveda iki keliasdešimt arba kelių šimtų tūkstančių valiutos vienetų įrangos, dokumentacijos įsigijimą ir padėjimą į stalčių/formalų pildymą. Ir kas dar keičiau - neretai kai kurioms pramonės rūšims yra TIK VIENAS, arba tik keli sertifikavimo centrai. Kaip tai veikia konkurenciją ir sertifikavimosi kainą - manau aiškinti nereikia. Plaukiojom, žinom.