Tema: Re: Shaldiklis
Autorius: bzik
Data: 2009-02-17 14:04:25
neturiu ka pridurt :) Is esmes tokia realybe ir ja reikia priimt.

Ukininkas is kurio pirkom kiaule ima parsiukus is veislyno, nes tie neturi
salygu penet ir taip pasidalina versla. Skirtumas tarp manes ir mesos
kombinato buvo tik toks, kad as mokejau po 6,5Lt uz gyva svori, kai
supirkejas moka pora litu maziau. T.y. rupescio vos daugiau, bet ir i
kiseneje atgula pora simtu daugiau.
Speju yra skirtumas tarp stambaus ukininko ir eilinio kaimiecio, norincio
viena kita kiaule prastumt, kad pirmasis maziau linkes uzsiimt
eksperimentais ir seria standartizuotu pasaru. Nors su didesnem apyvartom
standartizacija veda i norus dar greiciau ir dar sunkesne parduot :)