Tema: Re: prie to pacio pora mitu... Ir stebuklingus jogurtus
Autorius: ttt
Data: 2009-02-16 14:33:44
As manau kad normaliam sveikam zmogui jokiu bakteriju is pasalies
nereikia. Nebent jis jis valgo vien sojini ir gliutomatini maista, tada
gal ir reikia :). Ta prasme cia toks pats produktas kaip ir greitas
maistas. Jei storejam nuo greito maisto, mums reikia sportuoti, sporto
pramone turi naudos. Taip pat kai kas storeja per greitai, kad net
sprotas nepadeda. Tam reikia papildu, o kai kuriems ir vaistu.
Farmacijso pramonei gerai. Sitaip sukurem problema ir nuo to visi
uzdirba. Kas valgo ta maista - tipo sutaupo laiko... Na sutaupo, bet
sutaupyta laika praleidzia sporto saleje, kurioje degina greito maisto
kalorijas... Tai logiskas mastant gal nereikia to greito maisto is viso
vartoti.. autoritetingu tyrimu nera kad jis blogas..

P.S. Jei yra virskinimo problemu - reikia eiti pas daktara, o ne
aktimelius gerti.

Terpentinas presented the following explanation :