Tema: Re: Shaldiklis
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-02-15 16:49:59
Linai kam kabinetis porie zodziu ir nutolti nuo esmes, zinoma yra zmoniu,
ukininku kurei ruko mesa su malkomis, bet kur tu ju rasi? Greiciau pats
isrukysi ir zinosi ka valgai. As aiskai parasiau, kad imonems rukyti desras
kurenant lauzus ekonomiskai nuostolinga, kai visuomene apie tai vsiai
neraukia.
Krosnis kurioje kaitinama mesa prisvirksta skonio stabilizatoriu, man
asmeniskai nepriimtina.