Tema: Re: Shaldiklis
Autorius: siGis
Data: 2009-02-15 15:44:13

"Terpentinas" <ddainiusTRINTI@takas.lt> wrote in message
news:gn92lr$21r$1@trimpas.omnitel.net...
> :)Linksmai tu cia parasei :) O tu bent matei kaip gimsta "rukytos desros"
> pagal EU standartus, ir ar ragavai namie gamintu, ne pagal EU standartus?
> Yra normaliu ukininku, kurie normaliai seria ir priziuri gyvulius.

Parodyk man 'Normalaus ukininko sertifikata' arba bent kriterijus apibrezk.

Siaip tai norejau pasakyti kad asmeniskai zinau ne viena pavyzdi kaip tai
yra daroma ir kas kelia man nemazai abejoniu.

Na sakykim tos pacios desros ir skilandziai. Visi saukiam apie konservantu
ir kitokios chemijos naudojima. Tuo tarpu 'pas mociute' i sumalta mesa tam
kad atrodytu raudonesne ir ilgiau laikytusi dedama salietros (amonio).
Kitaip sakant nitrato. Gal manai kad ten pasveria mesos kieki isskaiciuoja
miligramus, turi priemones tiems miligramams susverti  ir padare tai be
klaidos ideda ne daugiau nei galima. Net neabejoju kad beveik visada tai
droma is akies. Einam toliau. Rukymas. Gal manote kad galima gerai isrukyti
neturint reikaiamos irangos ir visapusiskai nekontreoliuojant visu proceso
parametru. Realiai rukymo kokybe kinta kartu su vejo kryptim ir stiprumu :).
Dar vienas toks nesenas pastebejimas. Sudejus mesa i desras iki joms
pasiekiant rukykla jas reikai kazkur padeti. Geriausia saltai. Lauke gi
nepadesi. Sunys sues. Visai logiska mintis palepen. Ar reikia pasakoti kas
ten per tas diena ar dvi vyksta arba gali ivykti.