Tema: Re: Shaldiklis
Autorius: Remigijus
Data: 2009-02-17 10:56:13
O tai neregetoj lietuvoj nerealus kaimas fotografuotas? Na zinok slapenka
perku  parduotuveje, ir paprasta desra tenka pirkti parduotuvej, gaila,bet
vis laiko pritruksta is mamos ir mociutes perimti nesertifikuota ir EU
standartu neatitinkancia desru gamybos technologija. Kai gyvenau kaime pas
mama nelabai to meslo reikdavo valgyti nes kaip kazkas sake buvo pilna
produkltu is "tikros mesos". Jei jau grizti arciau literaturinio kaimo tai
mano mociute slapenka vadina tesmenine desra (kogero del spalvos panasumo)
ir tikrai nedaznai valgo o jai jau 90m netoli.
Kai sunus priaugo iki daugmaz iprastos mitybos parduotuvej ieskojau geros
slapenkos, kogero maziau kaip su 5 E vitaminais nepavyko rasti, todel dar ir
jis sintetikos skonio nezino.

"Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> parašė naujienų
pranešime:gndqbp$r58$1@trimpas.omnitel.net...