Tema: Re: prie to pacio pora mitu... Ir stebuklingus jogurtus
Autorius: ttt
Data: 2009-02-16 13:19:53
Del to kad nekreipia ir atsiranda tokie straipsniai. Viena karta
atkreiptu, rasytojas susimoketu gera bauda ir baigtusi nepamatuotos
rasliavos. Jei nesikreipia - negali drausti zmogui galvoti kad bijo
tyrimo.
Aplamai dauguma autoritetingu straipsniu prasideda nuo neautoritetingu
kur nors nakti priplekusioje laboratorijoje atliekamu tyrimu.. Tiesiog
kol istiriama kad daiktas yra sh, tu ji valgai. As renkuosi jo
nevalgyti, kol nebus autoritetingu tyrimu.

Jaegermeister has brought this to us :