Tema: Re: Shaldiklis
Autorius: Remigijus
Data: 2009-02-17 01:36:34
Kotai nelabai PC matau rukytos desros iki 20Lt uz kg, gal netam skyriuj
ieskau. O tu matei kaimisku produktu pagamintu ne is grynos mesos, tipo is
galviju ir kiauliu odeliu ir mechaniskai atskirtu riebalu :DD??. Jei tau
kaimiski produktai prastesnio skonio tai arba vitaminas E dedamas i visus
produktus nuzude tamstos smegenis arba tuos "kaimiskus" produktus perki
kurgelyje kur "kaimietis" juos importuoja is lenkijos, dabar pats pamastyk
kodel kaimisku produktu isvaizda, struktura, ir galiojimo terminai
nusileidzia parduotuviniams. Pats gamintojas puikiai zino is ko yra
padarytas produktas, jeigu jis yra jo gamintojas.
Kai maximos (turbut ne tik) misrainese uzsiveisia perdaug rugimo bakteriju,
jos pasalinamos isplovus misraine, turbut nenaujiena parasiau :)
kaimas dar nepriaugo iki tokiu Hi End technologiju ir parugusia misraine
atiduoda gyvuliukams, o ne issiskalbe patys suvalgo. Valgydamas siuolaikiniu
technologiju maista turi tikimybe ne mirti delto kad kazko uzvalgei o del to
kad kazka pastoviai valgei.

P.S. makdonaldo shudmakai gaminami irgi prisiliakant keliamu reikalavimu

Skanaus