Tema: Re: Shaldiklis
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-02-17 08:57:54
Bet ziuriu kaip zmonems smegenys isplautos, niekada negalejau patiketi 1980
metais kai keisdavausi musu saldainius i vokietuku guminukus, maniau, kad ju
saldumynai tai kaskas dievikso. Bet hebra jau 2009 metai ar jus dar to shudo
neatsivalgete? Na klausimas retorinis. Atrodo zmones zino, kad gamyklose i
desras deda dirbtinius modifikuotus priedus ir vistiek valgo na, kad
pasirinkimo neturi tai taip, bet kam smeizti namini maista kuris yra sveikas
ir pigus va to niekaip nesuprantu.

"siGis" <s@s.s> wrote in message news:gncs2n$a4j$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
| gamintojas.
|
| Ir dar. Kas jums pasake kad jau esat tobuli visomis prasmemis ir daugiau
| tobulet nebera kur. Taip nera  ir tikriausiai niekuomet nebus. Tad
nebijokim
| buti paties naturaliausio gamtoje - naturalios atrankos proceso dalimi.
| Nauji laikai, naujos medziagos, nauji issukiai zmogaus genetikai.
|
| Jei nebutu uzdraude DDT kam lemta jau butut ismire, atlike atsparus ir
dabar
| vartotume sita daigta kaip naturalu prieskoni :). Cia  nerimtai.

Galbut