Tema: Re: Shaldiklis
Autorius: bzik
Data: 2009-02-17 11:13:04
daktariskos niekas nedaro, nes kaimiskas mesos ruosimas susiveda i tai, kaip
ja ilgiau islaikyti tinkamos kondicijos. Nezinau kaip kitur, bet mano kraste
kiaules pjaudavo tik saltuoju metu laiku (iskyrus atvejus, kai reikia daug
mesos ir ji greit susinaudoja - laidotuves, vestuves ir pan.) - pries
Kaledas ir ziemos pabaigoje. Tuo tarpu pagrindinis produktu vartojimas -
darbymetis, kuriam daugiausiai sueidavo lasiniai. Desros ir kumpiai tik
sventinems progoms, sveciui.
Skoninemis savybemis tinka tik keleto pavadinimu 'slapianka'. Ivertinant jos
sudeti ir kaina, paskutiniais metais pereinama prie naturalios mesos, nes
jos ir iseiga, ir maistine verte kitos