Tema: Re: Shaldiklis
Autorius: siGis
Data: 2009-02-15 16:58:26

"Terpentinas" <ddainiusTRINTI@takas.lt> wrote in message
news:gn96kk$4v2$1@trimpas.omnitel.net...
> Sigi as kalbu apie mesos uzsipirkima ir mesyte rukytis, desras darytis
> paciam, nes mesos perdirbimo imonese mesos niekas neruko, mesa subado ir
> isvirkscia dumu aromato, skonio stipreiklio jei netiki pasikaityk
> etiketeje ir pavartyk literatura. Ar bent atsimeni kaip atrode namuose
> rukyta mesa?

Namie rukyta desra, kartais kokiu sosonu, periodiskai tenka pasivaisinti.
Gana daznai lankausi kaime pas gimines o ir pas kitus ukininkus tenka
apsilankyti. Sutinku kad darant kaip reikia is geros mesos paciam galima
gerai pasidaryti. As tik sakau kad rasti taip daranti ukininka butu laaaabai
sunku.
Mano veiklos sritis tolima nuo zemes ukio, chemijos ar maisto gamybos. Bet
uztenka ir to kiek tenka susidurti. Supratau kad kalbi apie mesos pirkima ir
darymasi paciam. As tik labiau ispleciau tema nes tai aktualu platesne
prasme. Jeigu kalbeti apie mesos pirkima pas ukininka tai galiu pasakyti
taip. Gal but geresnes mesos nei is parduotuves pirkdamas tiesiogiai pas
ukininka galetum nusipirkti tik tuo atveju jeigu pas ji butu irengta nors ir
nedidele bet moderni, atitinkanti visus siuolaikinius higienos reikalavimus
skerdykla. Skerdimu uzssimtu apmokytas, atestuotas, medicinine komisija
praejes zmogus. Tiketis kad pats ukinikas taip pat sekmingai remontuos
traktoriu ir skers kiaulius nerimta. Skerdziama butu nuolatos o ne tik karta
per menesi. Irengtas saldytuvas. Salygu tinkamumas nuolatos tikrinamas
atatinkamu tarnybu.

Kitaip sakant tures buti irengtas nedidelis mesos kombinatas. Tai gali buti
tik pas stambu ukininka. Kaip matai grizome prie to nuo ko ir pradejome.