Tema: Re: Shaldiklis
Autorius: Remigijus
Data: 2009-02-17 12:40:52
ar as kazkur rasiau kad naturali mesa turi buti pasvinkusi, su kirminukaisar
kokiais priedais? save gerbiantis kaimietis sergancio gyvulio maistui
neparduodavo, o parduodavo i lapyna, dabar gal laikai pasikeite, bet
pazystamu/draugu rekomendacijom remdamasis gali susirasti sau priimtina
pardaveja ir aplenkti turgelio komersanta

"Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> parašė naujienų
pranešime:gne3ta$cq7$1@trimpas.omnitel.net...