Tema: Re: Shaldiklis
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-02-15 16:34:55
Linai biznis yra biznis, ir jei tu pastatysi rukykla nors uz 1000 000  lt
rukymo principo tai nekeis, rukyti taip,kaip ruke musu senoliai
paprasciausiai neapsimokes, elementariai bankrutuosi.
Tam reikalui statomos krosnis (rukyklos) kuriuose dumu nera tik palaikoma
uzduota temperatura, mesai skoni ir kvapa priduoda maisto papildai, daviau
linaka, galiu pakartoti http://www.laybaltija.lt/files/?file,4 va ir visas
fokusas. Koks skirtumas kas jis buvo ar veterinorius ar ne, jis dabar
verslininkas ir jam salygas diktuoja prekybos centrai kurie nustato uz kiek
turi buti patiektos desros. Dar reikia nepamirsti, kad PC dar kartas nuo
karto reikalauja nuolaidu ir kuo ilgesnio galiojimo termino. Visiems skanaus
renkantis desras prekybos centruose :) ir gydantis nuo alergijos :) O as
kaip nors pats pasirukysiu mesyte is prikakoto ukininko tvarto, bet man tik
patarkite koki saldikli isirinkti. Siaip supratau kuo didesni.