Tema: Re: Shaldiklis
Autorius: Jaegermeister
Data: 2009-02-15 16:49:41
Aha, atspejai, namie prie keptuves mesyte kepiau. Dabar kol siek tiek praaus
parasysiu si laiska (nes priesingu atveju pardesi shaukti kaip blogai yra
organizmui valgyti ka tik nuo keptuves nuimta maista)
Zinau puikiai kas tai yra dumu aromatizatoriai, bet nesitikek, kad pradesiu
cia dabar plesyti majke kazka irodinedamas. Juokingas Tu man, terpentinai.
Pries keleta dienu bandei vtiralinti, kad mikrobange yra blogis, dabar
kazkokios desros su vos ne kokainu tave erzina. Jeigu nesugebi atskirti
''chemikalais isrukytos'' desros nuo dumais isrukytos, tai arba sergi
visiska nejautra arba tos ''chemikalais rukytos'' nesi mates. Gal tu
apskritai Mormonu patapk? Kompas sekmadieni nekenkia? Radiacijos
neskleidzia? Formaldehidai is plastiko nesiverzhia?
Normalus diedas esi, kodel tavo temos kaip pas davatka?

Jaegermeister