Tema: Re: prie to pacio pora mitu...
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-02-15 19:07:06
Linai gal neapsimetinek mazvaikiu, isikalineti galesi kai pas tave ateis
klientai ismokos uz draudimini ivyki prasyti, va tada sublizgesi. Jei negali
paneigti fakto, kad PCentruose rukyta mesa prifarshiruota chemijos, tai bent
patylek, arba pripazink, kad buvai neteisus, bet maivytis mes cia visi
mokam.