Tema: Re: Shaldiklis
Autorius: Remigijus
Data: 2009-02-17 11:58:28
as kalbu, kaip zmogui su idealistiniu poziuriu susipazinti su realiu kaimu,
jei EU pinigeliu atsivesi tai galesi is betkokio padoresnio kaimiecio
nusipirkti kiaulaite, o skerstuviu vakareli tau suorganizuos seimininkai.
Aisku reikia tartis individualiai, del sitos virtuves galeciau garantuoti
http://www.pastevukus.lt (nieko bendra su ja neturiu) bet jei musu valdzios
ponai reiskia padekas, tai manau paprastiems mirtingiesems Maksimos
klientams turetu itikti.

"Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> parašė naujienų
pranešime:gndvvj$5kt$1@trimpas.omnitel.net...