Tema: Re: Shaldiklis
Autorius: Remigijus
Data: 2009-02-17 12:35:24
cia atsiranda papildomas faktorius komersantas, kuris pirkdavo ir velnias
zino kiek laikydavo ir kur laikydavo skerdiena (lygiai kaip ir dabar PC tik
pc visa tai chemija uzmusa) kaimietis sergancius gyvulius parduodavo
komersantams kurie augindavo lapes ir pigiau supirkdavo sergancius gyvulius
"lapems" serti. kaime mesa budavo sudoma medinaim kubile kuriam metu daugiau
nei man buvo, kaip manai vien del medis/amzius tas kubilas atitinka EU
standartus? Bet niekas mesa neapsinuodijom ir posiai visi gyvi ir sveiki,
beabejo kai tos miesos atsiranda dideli srautai tai ir reikalavimai kiti
turi buti. Niekas man neirode ir tikriausiai neirodys kad sintetinis maistas
(su e priedais)
geresnis uz naturalu

"Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> parašė naujienų
pranešime:gne2sb$b23$1@trimpas.omnitel.net...