Tema: Re: Shaldiklis
Autorius: ttt
Data: 2009-02-15 20:46:19
Na pvz mano liebherr ne pramoninis 185 cm saldytuvas (ne saldiklis),
turi Superfrost ar supercool mygtuka. Tarkim normaliai  kameros
temperatura laikoma -18, nuspaudi ta mygtuka ir kamera staigiai atsala
iki -32. Butent staigiam uzsaldymui pridejus daugiau nesaldytos mesos
arba uogu tas ir naudojama. Tas superfrost rezimas pats po paros laiko
atsijungia ir temperatura vel sugrizta iki -18.
Nezinau kaip su saldikliais, bet manau kad jie taip pat turetu turetu
analogiska funkcija.

on 2009.02.14, Evaldas supposed :