Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-06 11:27:07
On 02/06/2011 02:13 AM, Dainiushas wrote:
> :)

ziurek, as susimuliavau ir savo ir tavo (su diodais, 3) schema atskyres
pecius. kad TAU tiksliai parasyti, iki kada AB klase dirba kitaip, nei
B. visais atvejais (kai srove eiles 20-30 mA) pilnai abu peciai
atidaryti yra tik tol, kol signalo lygis ISEJIME nevirsyje 300-500mV.
pasiskaiciuok galinguma ant 8 omu. ne tas pats ka rasiau ir ka raso VISI
info saltiniai - milivatu eiles. virsyjus ta galiguma, abu peciai
pradeda uzsidarineti - dirbti B klasej. kuo labiau dideja signalo lygis,
tuo labiau tai daros nepanasu i AB ar tuo labiau A klase. tai yra B
klase. realiai prie 3V isejime, stiprintuvas groja PILNAI B klasej, su
vizualiai matomu laiptu isejime. ar tu cia apsimeti kad to nesupranti,
ar tiesiog nenori suprasti?:) cia juk yra visa esme PP topologijos - jei
abu peciai VISADA butu atidaryti, kaip kad tu nesenai dar rasei, tai ju
dvieju net nereiketu, uztektu vieno tranzo, ka ir turim SE atveju.