Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-03 23:46:39
On 02/03/2011 10:33 PM, Dainiushas wrote:
> čią tą schemą pats sugalvojai? Tikrai tikrai ten viskas gerai joje?
>
> http://www.electronics-tutorials.ws/amplifier/amp_7.html
> http://www.allaboutcircuits.com/vol_6/chpt_6/10.html galų gale, toks
> vaikiškas jau. Nes matau, esmės nelabai pagauni šitų reikalų....

as tau irgi galiu linka duoti, biski rimtesni. dar galeciau ir knyga
duoti, kurioje su labai daug formuliu irodyta tas pats, ka ten raso ir
ka as tau bandau irodyt.

http://sound.westhost.com/class-a.htm

yra ten ir ne apie class b bei ab parasyta nemazai.
jei jau mano zodziai nieko nereiskia tai kitur pasidomek.