Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-03 16:56:51
On 02/03/2011 04:34 PM, Dainiushas wrote:
> aš jau tingiu skaityt atgal - ką tu turi omeny "nuo pat nulio"?

beje - pasiimi BET KOKI npn tranza, pasijungi bendru emiteriu, i
kolektoriaus grandine varza bent daug maz paskaiciuoji pagal tranzo maks
srove. o baze jungi prie potenco, kuris pajungtas lygiagreciai
maitinimui. ir nusiimi voltamperine ch-ka. praktiskai galima atlikti su
testeriu, batareika ir penkiais laidais cia pat ant stato. buk geras,
pabandyk. daug ka suprasi ir nereiks cia nesamoniu rasinet ir klausinet.