Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-03 23:10:56
On 02/03/2011 10:45 PM, Dainiushas wrote:
> tu daryk, daryk su diodais. Ir nepamiršk ramybės srovę pamatuot!

nu padariau. nesakysiu kad tas pats, nes ne tas pats, bet tentencija
islieka. su diodais gerokai veliau (prie didesnio signalo lygio) pradeda
laiptuoti. bet pradeda. ir ypac jauciasi zaidziant su apkrovos varza. o
kaip zinia kolonele yra reaktyvine apkrova ir jos impedansas tam
tikruose dazniuose nuo nominalaus skiriasi kelis kart ar net desimtis
kartu. vat tokiais pikais ir laiptuos. taip kad esmes nepakeite - B ir
AB klases buvo yra ir bus su siuo esminiu trukumu.
salia to turiu simuliacija SE schemos, patikek ten nieko panasaus
nevyksta. gali kaitaliot ramybes srove kiek nori, tik maksimalus
galingumas nuo to skiriasi.