Tema: Re: kolonėlės klipsch
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-02-02 21:34:44

> as neprigavineju. as tiesiog klausiu. nzn kaip tu ten kitam gale ta
> suinterpretuoji. sitas tavo pasakymas 'ir zinau ir matau nors nemates' man
> skamba nedaug protingiau nei tau mano varymas ant klipshu ju neklausius.

tas yra, nu ant tiek elementaru, kad nematau ten erdves kazhkokiam
atrodymui.

> tai prasom, as jau seniai stengiuosi. pradet kalbet inzinieriu kalba, o ne
> audiofYlu. beje, skirtingai nei tu, as nesijauciu neklystantis ir nebijau
> to pripazinti.

Tau vis dar nepradeda atrodyt keista, kad kazkaip per daug apie mane zhinai?
:)
Beje, dar karta kartoju - garso suvokimas yra subjektyvus. Tai kalbant vien
inzinieriu kalba, labai lengvai galima nesusikalbet.

> visuose kurie sveria 2 kg ir be signalo salti kaip ledas. o tokiu tikrai
> yra. cia modeliu zinot nereikia, stebuklu fizikoj nebuna.

O tu matei sverianchiu 2kG? Vel apie kazhka skirtingo kalbam.....

> tu man geriau apibrezt, kas yra 'gryna AB' klase :) arba kuri nors kita.
> kad nemates tai papasakosiu. stiprintuvo klase (ok, inzineriskai tranzu

rimtai, o kas yra "gryna AB" klase? Pirma karta girdzhiu toki termina

> [...]
> ir kintant apkrovos impedansui. todel kad ant tavo 'AB klases' stiprintuvo
> taip uzrasyta, tai nereiskia kad jis visada joje groja.
> is vienos puses, didinant signalo lygi, tranzai vis trumpesni laika buna
> pilnai uzdaryti, is kitos puses, kai is stiprintuvo prasoma per daug
> sroves (arba per silpnas maitinimas, arba koloneles lievos ir impedansas
> smarkiai zemas kazkuriam dazniui), perziangiama riba is kitos puses -
> kazkuri petys pradeda klipinti, kas dazniausiai PP atveju buna
> nesimetriska del 'komplementarios' poros nevienodu parametru.

palapala, B klase yra nuline ramybes srove. Prie ko chia signalas, apkrovos
imedansas ir dar kazhkas?

Del simetrishkumo - NGR'as visai neblogai su tuo susitvarko. Taip taip, tu
pradesi apie signalo kelia etc, bet visa tai yra ish panashios serijos kaip
ir tavo taip linksniuojami audiofYliniai reikalai. Nes labai daug kas
priklauso nuo konkrecios realizacijos.
Beje, kaip vientaktej A klases atkyrineji apkrova nuo nuolatines sroves?

> nu kaip supratau tau ir suba klausant ir dvigubus filtrus (aktyvius +
> pasyvius) pajungus gerai skamba. tai cia irgi nieko nuostabaus. nebent ten
> irgi rasinejai bile rasinet, pats nieko nebandes, nedares ir neklauses.

Vat man vienas klausimas. Kodel visur akcentuodamas "inzhinieriu kalba",
realybej tu net nesugebi koncentruotis i diskusijos objekta, o vis lepsi
apie diskusijos dalyvius? :)