Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-04 13:07:55
On 02/04/2011 12:07 PM, Dainiushas wrote:
> bet tai gal nomialai varžų tokie, kad užsibiasintų tiek kiek reikia, o
> ne tiek, kad būtų galima simuliatoriuje pažiūrėt į laiptukus?

pradejai jau issivartineti. apsimeti ar siaip rasai bile rasyt? pirmas
screenshotas su ramybes srovem, jei ka. iziuri esmini skirtuma varzu
nominaluose duotose schemose ir mano? tavo issvajoti 20mA, kurie ir bus
pas 90% stiprintuvu. ir jei jau ant tiek akys prastos, tai komentuoju:
laiptuoti pradeda PRIE DIDELIO signalo lygio. prie 1V tas laiptavimas
aisku yra, bet jo dar nesimato. matytis pradeda nuo 3V Vp-p. prie 7Vp-p
signalas atrodo tragiskai. lygiai tas pati tendencija ir su diodais. kuo
didesnis signalo lygis, tuo labiau laiptuoja. beje, kuo mazesnis
apkrovos impedansas tuo DAR ZIAURIAU laiptuoja. ar tu manai kad turi
stebuklingas koloneles su idealiu 8 omu impedansu visoj audio juostoj?
gryna B klase, ne bias'inta laiptuoja VISA LAIKA, ir jos laiptelio
plotis yra CONST. taciau prie didelio signalo lygio isauga
signalo/cross-over iskraipymu santykis ir todel skamba geriau.
pasiskaityk kas yra transient current ir prie kokiu sroviu cross-overis
vyksta B klasej ir prie kokiu AB klasej deka to paties bias'inimo, kuris
suteikia siek tiek geresni skambesi prie MAZO signalo lygio.
tuo tarpu TU viska aiskini atvirksciai, is antro galo. nes panasu, kad
iki shiol dar nesupratai, kas yra stiprintuvo klase ir kaip skiriasi
tranzo darbo taskas skirtingose klasese.
su tavim kaip su 2 metu vaiku gincytis reikia.